Умови обміну та повернення

Перед тим як зробити замовлення на finick.com.ua слід ознайомитися із загальною інформацією про нашу роботу, а так само про матеріали, які ми використовуємо, та їх специфіку.

Індивідуальне замовлення:

При оформленні індивідуального замовлення на виріб за характеристиками, кресленнями, фотографіями та розмірами клієнта (замовника), а так само внесення індивідуальних змін до штатного вирібу колекції Finick: зміна розміру, внесення змін у конструкцію виробу, доповнення зовнішніми кишенями або ручками, використання позаштатних матеріалів або обладнання при виготовленні індивідуального виробу.

В даному випадку взаємини між клієнтом (замовником) і майстром Finick (виконавцем) регулюються Цивільним кодексом України Верховна Рада України; Кодекс України, Закон, Кодекс від 16.01.2003 № 435-IV, Глава 61 ПІДРЯД.

Повернення коштів або повна заміна виробу (без внесень змін до нього) здійснюються у разі:

  1. Якщо виявлені істотні конструктивні відмінності між фактичним виробом і інформацією представленої на сайті.
  2. Неякісна обробка матеріалів, а так само виконана робота над виробом – нерівний шов, суттєві дефекти матеріалів, фурнітури.

Якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, ми зробимо повернення коштів за вирахуванням витрат на доставку та переказ грошей протягом 10 робочих днів після отримання вироби на розрахунковий або картковий рахунок, що належить покупцеві.

Товари, поки ви їх повертаєте і поки вони не дійшли до нас, знаходяться під вашою відповідальністю. Для їх безпеки ми рекомендуємо Вам відправити посилку з використанням кур’єрської служби, яка буде страхувати свої товари, і дасть Вам більш вірну інформацію про терміни.

Необхідно надання фотографій з вище перерахованими факторами.

Повернення або обмін товару належної якості:

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Повернення або обмін товару неналежної якості:

Стаття 8. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін.

Якщо у результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов’язаний відшкодувати витрати, пов’язані з проведенням експертизи. Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

Обмін і повернення товару належної якості:

1. З дня покупки товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки, і товар не має слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, маркування, а також всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкція з експлуатації).

2. Якщо до товару було додано подарунок, він повинен бути повернутий разом з товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби і фабрична упаковка. Якщо при здійсненні покупки була видана карта постійного клієнта, вона буде анульована.

3. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

– купити будь-які інші товари, що є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості,

– отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,

– здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продаж.

4. При поверненні грошей розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов’язань з боку покупця.

Обмін товару не здійснюється у наступних випадках:

1. Якщо товар був в експлуатації і має дефекти або знаходиться у неповній комплектації.

2. З моменту покупки пройшло більше 14 днів.

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.